zondag 8 mei 2016

MOEDERDAG !

moederdag 4 bristy beer (Nicholson © 2010)


                 

                             een blik achter de schermen
                         bij de voorbereiding van MOEDERDAG

 

 

 

 





 

 

 

 



een tekening maken van 'mijn GEZIN !
























kralen rijgen volgens patroon





aan de slag met 'hartjes' voor onze wenskaart


 











het maken van ons geschenkje voor Moederdag -
een handig opbergzakje voor wasknijpers


 





 


 

 

 



 

 


 

 



 

 


onze wenskaart wordt persoonlijk
'gehandtekend' voor mama





prenten bij ons liedje 'coole mama en papa'
en ons Moederdag-versje







 



                   Liefste mama,

                        Ik ben niet altijd braaf…
                        Ik ben niet altijd stil…
                        Ik ben wél jouw grote kapoen
                       die eens héél hard roepen wil :
                        ‘Mijn MAMA is dé liefste,
                         mijn MAMA is van mij !’
                        Vandaag word je verwend
                         met een héle dikke knuffel
                        en een SUPER-ZOEN er bij !!!

                                Fijne MOEDERDAG !


 

                                   





Liefste mama's,
hopelijk hebben jullie vandaag genoten
van een fijn 'verwen-dagje' ?!!

;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten