vrijdag 5 juni 2015

Het leven zoals het is... in de WONDERklas !

 
Inoefenen van onze schrijfmotoriek -
      VoorBereidend Schrijven (VBS) : we leerden bogen, platte & rechte streepjes, lussen & krullen, kronkels én kikkersprongen tekenen het voorbije
schooljaar => We zetten nog even alles op een rijtje...
  (volgende week komt de 'slinger' nog als laatste schrijfpatroon aan de beurt)

aandachtspunten : ik zit correct op mijn stoel - ik hou mijn schrijfpotlood correct vast (tussen duim & wijsvinger) - ik leg mijn blad juist - ik plaats mijn voeten op de grond - ik schrijf van links naar rechts (vooraan => achteraan)











 
opperste concentratie  ;-)








 
 
 
Aan de slag in de speel- & leerhoeken van onze klas
 
 













 
 


 
 
zelfstandig aan de slag in de lees- en schrijfhoek
=> namen schrijven van onze klasvriendjes
 







 
Een dikke duim !!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten